NextUp.ro automatizează cu 35% comenzile magazinelor online pentru a ușura munca angajaților de Black Friday

November 4, 2022
20
Views


Black Friday este una dintre cele mai încărcate și aglomerate perioade de cumpărături din an pentru orice magazin online, când volumul comenzilor depășește orice perioadă din an. În ultimii ani, indiferent de situațiile economice și sociale, vânzările de Black Friday au atins recorduri. Se știe deja că vânzarea nu se face doar prin reduceri, iar dacă nu este susținută de un flux de comandă coerent, rapid și simplificat, nu aduce profit. Comercianții online care îşi pregătesc din timp fluxul de lucru, care automatizează activitățile repetitive şi care comunică clar şi structurat în această perioadă avantajele oferite, au potențialul de a avea vânzări cu până la 60% mai mari. Fiind vorba de un volum enorm de comenzi, un magazin online economisește cu 35% din timpul necesar pentru sarcini manuale și repetitive, taskuri pe care le face softul în mod automat și exact.” Roxana Epure, Managing Partner NextUp.ro

Digitalizarea prin automatizarea proceselor de lucru este un demers pe care o companie din ziua de azi trebuie să o includă în planurile de scalare a business-ului, pentru creșterea performanței și a productivității muncii. 

Automatizarea prin sisteme ERP este absolut necesară în contextul unei piețe online ce a ajuns la un grad de maturitate, magazinele online concentrându-se pe funcționalități care eficientizează fluxul de comenzi. Astfel, cum Black Friday reprezintă debutul unei perioade intense în e-Commerce, magazinele online cu afaceri mature, consolidate, trebuie să facă un pas în acest sens.

Fiecare business are procese de lucru și cerințe unice, tocmai de aceea are nevoie de instrumente software potrivite care să conecteze angajați, departamente și fluxuri de lucru specifice, și să asigure o mai bună vizibilitate asupra activităților desfășurate.

Pentru că oamenii sunt cea mai importantă resursă a unei afaceri, simplificarea proceselor de lucru reduce cu până la 15 ore pe săptămână pe taskuri manuale. Practic, un soft ERP dedicat pentru eCommerce gestionează produsele disponibile și le actualizează în timp real pe site pentru a evita riscul de overbook sau overshop sau pentru a face comenzi noi la furnizori. De asemenea, de la câteva ore câștigate prin umplerea automată de tabele până la întregi fluxuri optimizate, ERP-urile se ocupă de activități repetitive și te pot ajuta să îmbunătățești fluxurile de comenzi. Astfel, când implementezi un sistem ERP, tu și oamenii din organizația ta veți avea mai mult timp să vă ocupați de ceea ce e important pentru afacere.”a mai declarat Roxana Epure, Managing Partner NextUp.ro

NextUp este o companie software care dezvoltă sisteme de automatizare a proceselor operaționale din companii, ce contribuie la creșterea vânzărilor, prin reducerea și eficientizarea timpului alocat activităților neproductive. Nextup vine ca un pas firesc după o creștere organică a companiei Ciel România în cei peste 30 de ani de activitate și prezență în piață. Nextup numără peste 5000 de clienți, printre care pe zona de eCommerce menționăm: LifeBox, Meli Melo, Floria sau Lenovo.





Source link

Article Categories:
General

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *