Cunoscută în blogosferă drept un adevărat maraton de scris, competiția toamnei s-a desfășurat, anul acesta, sub semnul storytellingului, încurajând concurenții să-și reactiveze comunitățile de cititori prin puterea poveștilor și a experiențelor personale. 92 de bloggeri din toată țara și din diaspora s-au aliniat la start, 85 au participat la cel puțin o probă, iar 22 de bloggeri au răspuns tuturor celor 22 de provocări lansate în cadrul SuperBlog 2022.
În perioada 1 octombrie – 2 decembrie 2022, s-au înregistrat 868 de articole pe teme propuse de sponsorii competiției, inspirate de domeniul acestora de activitate: produse de morărit și panificație, îmbrăcăminte și accesorii fashion, bijuterii inteligente, pietre semiprețioase, cosmetice, cărți, filme, podcasturi, echipamente electronice și accesorii IT, cadouri și articole promoționale, lenjerii de pat și pilote din lână, decorațiuni pentru casă, tapet, materiale de construcții, hale metalice, spații de depozitare, soluții cashback pentru economisire prin cumpărături, produse pentru animalele de companie etc.
Astfel, bloggerii concurenți și-au testat creativitatea, versatilitatea și disciplina, răspunzând la briefuri cu cerințe fixe și termene limită stricte, au învățat noțiuni de content marketing și SEO și și-au exersat abilitățile de ilustrare vizuală, precum și aptitudinile de comunicare în rețelele social media – antrenamentul perfect pentru o activitate susținută de blogging și colaborări cu branduri dornice să se promoveze în blogosferă. Ulterior, reprezentanții companiilor-sponsori au jurizat materialele, stabilind câștigătorii premiilor alocate. Superbloggerii câștigă astfel premii în bani sau produse ori vouchere la probele la care aleg să participe, iar ocupanții podiumului au recompense suplimentare – premii cash de 3000, 2000 și respectiv 1000 de lei. De asemenea, toți finaliștii primesc cărți și vouchere de la Editura NICULESCU. În ediția aceasta, s-au acordat aproape 300 de premii (în bani și în produse sau vouchere), în valoare totală de peste 50.000 de lei.
Totodată, sponsorii Confort Merino și Editura NICULESCU au oferit recompense tuturor concurenților la probele lor. De asemenea, s-au organizat campanii de testare a produselor pentru probele sponsorizate de compania Băneasa, iar competiția a câștigat un plus de savoare prin articolele despre preparate cu paste și făină care s-au revărsat pe bloguri și în social media.
După munca de documentare și redactare a articolelor, urma așteptarea încordată a notelor, adrenalina din momentul aflării rezultatelor – un adevărat carusel de emoții pentru concurenți, dar și oportunitate de a învăța cum să-și gestioneze emoțiile, de a-și doza energia, de a se bucura de propriile reușite, dar și de a reacționa cu fair-play la victoria celorlalți, de a se face cunoscuți și de a construi parteneriate. La rândul lor, brandurile se promovează într-un context inedit, descoperă noi influenceri și potențiali colaboratori, susțin dezvoltarea și profesionalizarea blogosferei.
Pe durata competiției au continuat podcasturile SuperBlog, având invitați sponsori, marketeri, bloggeri care își prezintă experiența lor și oferă astfel informații utile atât concurenților la competiție, cât și publicului larg. Iar pentru a stimula învățarea în comunitate, se vor relua Webinariile SuperBlog, în care concurenții și partenerii, pentru a-si dezvolta blogul și brandul personal, își oferă voluntar și reciproc din cunoștințele și experiența lor în aspecte legate de blogging: scriere creativă, noțiuni SEO, web design, plug-in-uri, UX etc.
Podiumul competiției îi reunește pe Mariana Petrică, pe locul al treilea cu blogul www.carrusel.ro, pe locul secund se clasează Adnana Neacșu cu blogul www.toatepanzelesus.com, iar trofeul și marele premiu de 3000 lei îi revin lui Andrei Olteanu, concurent cu blogul www.sabatic.ro. Clasamentul final și alte informații sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu.
“Eu sunt pasionat de călătorii și pot spune că SuperBlog a fost, în primul rând, o călătorie fascinantă la care sunt foarte bucuros și onorat că am luat parte. Îmi doream să aprofundez partea de storytelling aplicată în marketing, iar acest concurs mi-a oferit contextul ideal de a explora și de a experimenta o mulțime de abordări. L-am început ca pe un concurs de blogging creativ, dar mi-am dat seama pe parcurs că e mult mai mult de atât. A necesitat și rezistență, gândire strategică și inspirație și am avut de lucrat cu mine însumi și de învățat cum să îmi gestionez energia și răbdarea. Am fost aproape să renunț, dar am reușit să îmi depășesc limitele și să înțeleg că pot mult mai mult decât credeam. În final, faptul că am mers până la capăt și că am crezut în șansa mea reprezintă pentru mine o mare victorie și o lecție pentru care sunt recunoscător”, a declarat câștigătorul Andrei Olteanu.
Ediția SuperBlog 2022 a fost susținută de companiile Allurene, Answear, Anyoli, Axelen, Băneasa, CashClub, Confort Merino, Editura NICULESCU, Frisomat, Imperial Care, InterComFilm, LaDepozit, MindBlower, Spacer, StoneMania Bijou, Tehnocultura, Today Advertising și Vindem-Ieftin.ro.
“Am avut surpriza plăcută să descoperim povești frumoase, scrise cu pasiune, oameni minunați și bucătari desăvârșiți. Am avut șansa să cunoaștem atât de mulți bloggeri talentați. Această ediție a fost incitantă și mai ales solicitantă și îi felicit sincer pe cei care au parcurs această competiție și au scris atât de multe articole care ne-au încântat. Așteptam cu nerăbdare ediția următoare și sperăm să devenim un partener tradițional al concursului SuperBlog!” – Claudia Dumitru, Marketing Manager Băneasa
“A fost prima participare Confort Merino la această competiție și am fost, probabil, la fel de emoționați ca și concurenții. Ne-am bucurat să îi cunoaștem, să le cunoaștem stilul și să primim un feedback din partea lor cu privire la modul în care este perceput brandul nostru. La fel ca superbloggerii, suntem și noi conduși de pasiune și creativitate, ceea ce înseamnă că am fost făcuți unii pentru ceilalți și acest lucru s-a observat în scriitura lor și în entuziasmul cu care am descoperit articolele scrise sau clipurile video realizate. Cred că această competiție este un mare sprijin pentru bloggeri, dar și pentru branduri. Ne dorim cu toții o blogosferă educată, informată, interesată să devină din ce în ce mai bună. Iar acest lucru se traduce în cititori informați, ceea ce înseamnă și o piață care apreciază lucrurile de calitate, făcute cu drag de oameni și natură. Ne bucurăm și vă mulțumim tuturor pentru o colaborare atât de frumoasă!” – Oana Tatu, Managing Partner Confort Merino
„Suntem bucuroase că am luat parte la o nouă ediție SuperBlog. Pentru noi, SuperBlog este o competiție de creativitate, care vine cu o multitudine de povești frumoase și creative și care ne ajută să dezvoltăm noi abordări. Felicitări câștigătorilor și multă inspirație viitorilor concurenți!” – Gina Bordaș, fondatoare & CEO Allurene
„Ediția SuperBlog din toamnă a fost o avalanșă de creativitate, inspirație și povești foarte bine scrise. Ca de fiecare dată, bloggerii s-au întrecut pe ei înșiși. Participanții și-au făcut temele cu succes, iar articolele înscrise au fost foarte bine documentate și detaliate. De la ediție la ediție există o evoluție notabilă a bloggerilor, dar și a materialelor redactate. Le mulțumim tuturor celor care s-au transpus în rolul unui Francizat Depozit Virtual și pentru perspectiva din care au redactat. Mult succes tuturor și abia așteptăm următoarea ediție SuperBlog!” – Cosmin Raileanu, CEO & Founder Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro
„Am fost tare încântați să fim partenerii concursului SuperBlog și, mai ales, să vedem cât de multe persoane s-au înscris la proba noastră, fiind prima ediție la care participăm. Chiar dacă aveam emoții pentru că nu știam cât de dornici sunt concurenții de o probă despre cărți, am fost surprinși să vedem un număr atât de mare de articole. Recunoaștem că a fost foarte greu să le jurizăm și să alegem câștigătorii. Felicitări echipei de organizare! Faceți un lucru minunat care se vede de fiecare dată în rezultatele fiecărei ediții”, povestește Diana Dincă-Lupu, PR Specialist la Editura NICULESCU.
“Dorim să ne exprimăm recunoștința profundă față de echipa SuperBlog pentru cooperarea și sprijinul oferite în timpul competiției. De asemenea, le mulțumim tuturor bloggerilor care au participat în acest an la proba lansată de către magazinul nostru. Am fost plăcut surprinși să citim creații unice și personale care ne-au inspirat să ne dezvoltăm și să îmbunătățim modul de prezentare a produselor, dar și interacțiunea cu oamenii care ne calcă pragul magazinului, chiar și virtual, astfel sperăm să dăm naștere unor noi povești.” – Echipa StoneMania
“Mulțumim organizatorilor SuperBlog și participanților pentru căldura cu care ne-au primit pe paginile lor și ne bucurăm că am câștigat fani noi. Prețuim recomandările și cuvintele de încurajare primite de la bloggeri și le dorim succes în continuare. Colaborarea cu SwissPlan.Biz a meritat fiecare minut de organizare, comunicare și urmărire a competiției. Sperăm că am adus ceva zâmbete pe chipurile fanilor de tehnologie și nu numai. Promitem să ținem Tehnocultura la standarde înalte, să vorbim despre lucruri relevante și să ajutăm comunitatea cu entuziasmul nostru pentru tehnologie și cu informațiile utile. Succes în continuare concurenților și organizatorilor!” – Vlad Bănică și Manuel Cheța, gazdele Podcastului Tehnocultura
“Ne bucurăm că am avut prilejul să găzduim primii oaspeți, chiar înainte de deschiderea oficială a restaurantului Katz GastroLab. În cadrul Galei SuperBlog – ediția 25, am cunoscut o mulțime de oameni frumoși, interesanți și pasionați de tot ceea ce scriu în online. Atmosfera Galei s-a contopit frumos cu atmosfera de sărbători, ceea ce a făcut ca acest eveniment de succes să se transforme într-o seară petrecută cu prieteni dragi.
În câteva zile, Katz GastroLab își va deschide porțile către cei care se regăsesc în vibe-ul nostru și cei curioși să afle povestea casei interbelice de pe Poiana Narciselor nr.1, vis-a-vis de Conservator. Katz GastroLab a fost gândit ca o locație de destinație, cu mai multe funcțiuni. Aceasta se diferențiază prin faptul că pune în valoare fiecare moment al zilei, fiind locul unde clienții își doresc să revină pentru a avea parte de experiențe artistice, culinare sau de networking de calitate. Misiunea noastră este să ne cunoaștem și să descoperi că:
• Katz GastroLab este o locație la care dorești să ajungi și să revii.
• Katz GastroLab este locul pe care trebuie să-l bifezi atât ca bucureștean, cât și ca turist.
• Katz GastroLab este o sumă de experiențe culturale, artistice și culinare, pe care trebuie să le trăiești.
• Katz GastroLab este locul în care te refugiezi departe de forfota orașului și te detașezi de problemele cotidiene” – Andreea Vieru, Co-Founder & Co-Owner Katz GastroLab
Parteneri media: Catchy, Chic-Elite, Cinemap, Comunicatedepresa.ro, Connect, Fashion8, IXPR, Loopaa, MTH Digital, Powwow, PRwave, Red Marketing, TVR2, Voiqu.com, Zile și Nopți.
Bloguri partenere: arenait.ro, blogdezambit.wordpress.com, blogulcumancare.ro, calatoriaperfecta.ro, casuta-anastasiilor.com, catalinapopa.com, cristinalincu.ro, danielbotea.ro, dealedianei.ro, galagieincap.com, manuelcheta.com, monasimon.ro, nimicurifantezii.blogspot.com, oanalambrache.ro, opisicaneagra.ro, presainblugi.com, storyspelling.ro, tssecrets.com. Organizator: SwissPlan.biz
Despre SuperBlog
Lansată în 2008, SuperBlog este cea mai longevivă și antrenantă competiție din blogosfera românească. Proiectul are misiunea de a descoperi și susține noile talente ale blogosferei, precum și de a facilita colaborările dintre aceasta şi mediul de afaceri.
În cele 25 de ediţii SuperBlog, desfășurate anual între 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara și una toamna, s-au înregistrat în total circa 3200 de participanți și peste 41.500 de articole scrise la peste 500 de probe, susținute de peste 150 de sponsori, și s-au acordat premii substanțiale în bani, produse, vouchere și servicii. În timp ce se întrec în creativitate și condei pe diverse teme, bloggerii învață aspecte legate de content marketing & SEO, deprind disciplina de a scrie după cerințe explicite și să se încadreze în termene fixe, câștigă premii, clădesc parteneriate și prietenii. www.super-blog.eu