Producator si distribuitor de top de produse BIO pentru marii retaileri isi automatizeaza afacerea cu sisteme integrate de la Senior Software

March 20, 2023
18
Views


Unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de produse certificate BIO din Romania, Bio Logistic, a intrat in parteneriat cu Senior Software pentru a automatiza si  gestiona integrat afacerea. Cu un portofoliu de peste 300 de articole, compania Bio Logistic produce si distribuie produse alimentare, certificate BIO, pe toate canalele: traditional trade, online si marile lanturi de retail (IKA): Auchan, Carrefour, Kaufland, Mega, Profi, Rewe, Romania Hipermarche, Selgros etc. Prin urmare, utilizarea unor sisteme integrate si performante, care sa asigure optimizarea si conectarea proceselor din companie si, totodata, sa permita o dezvoltare accelerata a afacerii, a devenit o prioritate pentru Bio Logistic din Timisoara.

 

In urma unei analize asupra solutiilor software din piata, conducerea companiei a hotarat ca sistemele integrate furnizate de Senior Software sunt cele mai potrivite pentru a acoperi nevoile Bio Logistic. Astfel, managerii au ales SeniorERPsoft ERP pentru gestionarea resurselor, SeniorVisualBIsoft de Business Intelligence pentru raportare si analiza si Ecommerceplatforma pentru promovare si vanzari online B2B & B2C.

 

”Am cautat solutii software care sa corespunda nevoilor companiei si sa reflecte un raport calitate/pret conform cu asteptarile noastre si am stabilit ca Senior Software raspunde cel mai bine cerintelor pe care le avem.

 

Ca urmare a colaborarii cu Senior Software, vom automatiza intregul flux de productie -depozitare – comanda – facturare – livrare. Aceasta include toate conectarile cu platformele partenerilor, serviciile de curierat, integrare EDI si nu numai. Vrem sa procesam mai multe documente in mod operativ, in acelasi numar de ore si cu acelasi personal. Si partea de raportare si analiza va fi automatizata, ceea ce va contribui enorm la eficientizarea activitatii noastre, iar realizarea automata a raportului P&L si defalcarea pe centre de cost ne vor ajuta sa crestem performanta in companie.

 

Datorita integrarii, vom prelua automat comenzile de pe toate canalele, fara interventie umana. De asemenea, pe partea de B2C, era necesara trecerea la un magazin online modern si aerisit, dar care in acelasi timp sa contina toate elementele pentru facilitarea lansarii comenzilor de catre  clienti, de pe orice dispozitiv: tableta, telefon, desktop sau dispozitiv LT”, a specificat Doru Radusean, Actionar si General Manager – Bio Logistic.

 

Pachetul de solutii de la Senior Software va inlocui softurile neintegrate utilizate in prezent de catre Bio Logistic. Lipsa de conectare dintre acestea i-a cauzat companiei o serie de dificultati ce au dus la timpi inacceptabil de lungi pentru rezolvarea unor sarcini de lucru. In plus, sistemele faceau cu greu fata multiplelor modificari legislative la care businessul trebuia sa se conformeze.

 

”Solutiile cu care lucram in prezent nu sunt integrate si limitarile privind legaturile dintre acestea ne-au creat in ultima perioada disconfort in activitatea desfasurata, iar experienta noastra de pana acum, de a lucra cu furnizori diferiti ne-a demonstrat ca neajunsurile sunt foarte mari in acest mod de lucru. Prin urmare, am hotarat sa lucram doar cu un singur partener, care sa ne ofere solutii integrate si sa asigure buna functionare a intregului sistem.

Este foarte important sa folosesti sisteme integrate de la acelasi provider. Lucrandu-se pe aceeasi baza de date, riscurile de eroare sunt practic eliminate. Legaturile intre procese se formeaza automat, informatiile sunt accesate si actualizate rapid si timpii de lucru sunt mai scurti, iar interactiunea cu un singur furnizor usureaza enorm comunicarea si rezolvarea eventualelor situatii care ar putea sa apara”, a completat Doru Radusean.

 

Dupa implementarea sistemului SeniorERP si a functionalitatilor EDI integrate in acesta, distribuitorul se asteapta sa eficientizeze schimbul de documente operative cu clientii si furnizorii si sa opereze simplu facturile si incasarile. Totodata, depunerea la timp a declaratiilor de natura fiscala cu ajutorul solutiei ERP, conform celor mai recente prevederi legale, este un alt obiectiv urmarit de catre companie. Mai departe, sistemul de Business Intelligence ii va permite echipei Bio Logistic sa renunte la realizarea raportarilor si analizelor in Excel, un mod de lucru care in prezent consuma foarte mult timp si este predispus erorilor. De asemenea, managerii companiei vor putea urmari mult mai usor indicatorii cheie de performanta si, astfel, vor avea o imagine clara asupra afacerii, ceea ce va permite imbunatatirea procesului decizional si a strategiilor de business.

 

In ceea ce priveste alegerea partenerului de afaceri, pe langa furnizarea de sisteme integrate si intuitive de catre un singur provider de soft, pentru Bio Logistic a contat si flexibilitatea solutiilor, impreuna cu asigurarea de update-uri si suport de specialitate oricand este necesar. In 2022, Senior Software a infiintat o noua filiala, la Timisoara, proximitatea furnizorului de software fata de locatia companiei Bio Logistic fiind un alt aspect apreciat de catre distribuitorul de produse BIO.

 

Despre Bio Logistic & Distribution Partener

Infiintat in 2007, Bio Logistic este unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de alimente certificate BIO din Romania. Compania a fost infiintata de fratii Cristian si Danut Onetiu si are o cifra de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro. Compania distribuie o gama variata de produse apartinand unor branduri precum Holle Baby Food, Probios, Vivani, Allos, dar si brandurile proprii: Bio All Green si Natur All Green.

 

Despre Senior Software

Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara), avand o echipa de peste 180 de angajati.





Source link

Article Categories:
General

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *