theMarketer utilizeaza furnizori de servicii de email de inalta calitate, cum ar fi Amazon si Sendgrid, pentru a asigura o rata ridicata de livrabilitate, ceea ce face ca aceasta platforma sa fie una dintre cele mai eficiente de pe piata. In plus, datorita capacitatii sale de a se adapta la orice nisa de produse, theMarketer reprezinta o solutie utila pentru orice magazin online. Aceasta pune la dispozitia utilizatorilor sai o serie de instrumente de marketing, cum ar fi:
Transmiterea newsletterelor 100% personalizate – cu ajutorul integrarii dintre platforma eCommerce Extended si theMarketer, clientii magazinului online, impreuna cu abonatii la newsletter, sunt sincronizati in timp real prin intermediul API-ului cu istoricul lor de cumparaturi sau frecventa cumparaturilor, date care vor ajuta theMarketer sa formeze un tipar al clientului, oferindu-i astfel sugestii personalizate de produse disponibile in catalogul magazinului.
Platforma utilizeaza automatizari omnichannel pentru a fideliza clientii prin intermediul campaniilor de email, SMS si notificari push. In plus, prin functia sa de analiza RFM, platforma poate identifica si segmenta grupurile de clienti cu comportamente similare de cumparare. Aceste automatizari vor contribui la reducerea costurilor de retargetare si la maximizarea vanzarilor in randul clientilor existenti ai magazinului.
De asememea, comerciantii Extended se pot bucura si de instrumentele theMarketer PRO, precum:
-Program de loialitate – util pentru sustinerea interesului clientilor fata de magazinul online;
-Feedback si review-uri – prin intermediul caruia comerciantii pot colecta opiniile clientilor fata de produsele si serviciile magazinului;
-Program de referral – comerciantii pot oferi recompense clientilor sai pentru recomandarea produselor si a magazinului online;
-Launcher pentru site – care va oferi clientilor o experienta dinamica in cadrul magazinului, oferindu-le in timp real oferte si puncte de loialitate, impreuna cu alte beneficiii.
Astfel, prin utilizarea functionalitatilor platformei Extended si a instrumentelor disponibile in theMarketer, comerciantii pot oferi o experienta de cumparaturi online complet personalizata prin intermediul automatizarii transferului securizat de date despre clienti intre cele doua platforme. Aceasta abordare ajuta la evitarea recomandarilor generale de produse si oferte, inlocuindu-le cu sugestii specifice, adaptate nevoilor si preferintelor clientilor.
Despre Extended
Extended este o platforma eCommerce cu o experienta de peste 16 ani in domeniu, care a lansat peste 200 de magazine online pentru companii de dimensiuni medii si mari, active intr-o gama larga de domenii, precum: moda, decoratiuni si gradinarit, unelte si scule, electrocasnice si echipamente IT, produse cosmetice si de ingrijire personala, alimente si bauturi etc.
Platforma Extended se remarca in primul rand prin dezvoltarea functiilor care vizeaza automatizarea proceselor interne si externe ale unui magazin online, asa cum este evidentiat si prin integrarea cu platforma theMarketer. In plus, platforma ofera servicii de suport tehnic si mentenanta personalizate pentru comerciantii sai.