“Avem in spate o soluție integrata si un partener de incredere, cu care colaboram de peste 10 ani”

July 27, 2023
33
Views


Kreativ, distribuitor de unelte profesionale si materiale de instalații din Satu Mare, foloseste cu succes, de peste 10 ani, un pachet de sisteme integrate de la Senior Software. Cu  SeniorERPsoft ERP de gestionarea resurselor, SeniorVisualBIsoft Business Intelligence de raportare si analiza date si SeniorB2Bportal B2B de vanzari business to business, compania a reusit sa se dezvolte in ritmul dorit, contrar impredictibilitații pieței si situațiilor de criza din ultimii ani. Kreativ are o cifra de afaceri de 9 milioane de euro si un portofoliu de circa 15.000 de produse de la furnizori consacrați din Europa, SUA si Mexic, distribuția articolelor pe piața realizandu-se prin intermediul a 4 divizii.

Susținut de sisteme software perfect integrate, distribuitorul a obținut vizibilitate si control sporit asupra intregii afaceri si a reusit sa depaseasca cu succes provocarile cu privire la: procesarea volumelor mari de date, vizibilitatea asupra informațiilor si optimizarea proceselor de lucru. Datorita soluțiilor Senior Software, echipa Kreativ are acces la date corecte si actualizate, de oriunde si oricand, beneficiaza de trasabilitate completa asupra produselor, genereaza rapoarte detaliate si analize complexe, iar procesul de vanzare se desfasoara intr-un mod mult mai eficient.

„Timpul este o resursa foarte importanta si, deoarece am observat ca reprezentanții nostri de vanzari si clienții pierd foarte mult timp daca nu au informații in timp real, am cautat optimizari in tot procesul de vanzare, iar Senior Software ne-a ajutat in acest sens. Cu ajutorul aplicației ERP mobile, reprezentantul de pe teren poate sa ofere clientului informații reale despre stoc si preț, informații legate de situația lui financiara si multe alte date importante pentru agenții nostri. Pot spune ca s-a scurtat foarte mult timpul pentru preluarea si livrarea comenzilor.

De asemenea, pentru mine si pentru colegii mei este foarte important sa stim, la zi, tot ce se intampla in cadrul firmei. Fiindca noi lucram cu furnizori care poate au in gama lor chiar si 10.000 de produse, este esențial sa gestionam cat mai corect si eficient importul de date. Exporturile si prelucrarea de date, posibilitatea de a urmari istoricul facturilor si situațiile clienților, precum si evoluția unui produs si tendințele lui pe piața, alaturi de posibilitatea de a face previziuni legate de comenzi sunt alte aspecte importante obținute cu sistemele Senior Software”, a spus Attila Simon, Director General – Kreativ.

In ceea ce priveste platforma de e-commerce, distribuitorul are posibilitatea sa optimizeze si mai mult procesul de vanzare, sa promoveze mai eficient portofoliul de produse, sa imbunatațeasca relația cu clienții, precum si sa creasca numarul de comenzi livrate. Totodata, raportarile si analiza datelor, posibile cu BI, permit companiei sa obțina o imagine clara asupra intregii activitați, precum si asupra direcției de business pe care trebuie sa o urmeze.

Datorita utilizarii de sisteme perfect integrate, datele sunt transmise automat si cu acuratețe, dintr-un sistem in altul, ceea ce permite conectarea rapida a proceselor de business, eliminarea erorilor si scurtarea timpilor de lucru pe diferite operațiuni.  

„In timp ce unii vorbesc cu ingrijorare despre criza, noi o vedem ca pe o oportunitate si avem in continuare planuri foarte mari, care, cu siguranța, vor fi susținute de sistemele Senior Software. Daca nu ne adaptam la noul context, daca nu ne miscam repede sa oferim servicii mai multe si mai bune, sa schimbam anumite proceduri si procese, atunci poate nici o sa mai fim peste cateva luni. Insa, din fericire, noi avem in spate o soluție integrata si un partener de incredere cu care colaboram de peste 10 ani.

Foarte important de reținut este faptul ca orice implementare de proiect trebuie sa fie realizata de o echipa buna. Senior Software chiar asculta cererile clienților si adapteaza toate soluțiile, in funcție de nevoile companiei, facandu-le sa fie mult mai usor de folosit, mult mai viabile si mai stabile pe viitor. Noi am trecut prin momente foarte grele in toți acesti ani de activitate si, daca nu as fi avut soluția de la Senior Software, nu as fi supraviețuit prin acele momente foarte dificile”, a declarat Attila Simon, Director General – Kreativ.

Conducerea companiei a ales sa inceapa colaborarea cu Senior Software dupa ce a efectuat o analiza amanunțita a soluțiilor software din piața, dar si ca urmare a recomandarilor altor companii care foloseau cu succes sistemele integrate. Profesionalismul echipei Senior Software si experiența vasta a acesteia, au fost alte aspecte care au contat in alegerea furnizorului ca partener de dezvoltare.


Despre Kreativ

Kreativ este distribuitor național de unelte profesionale si materiale de instalații, cu un portofoliu de aproximativ 15.000 de produse de la furnizori consacrați din Europa, SUA si Mexic. Compania din Satu Mare, cu o cifra de afaceri de circa 9 milioane de euro, este activa pe piața din Romania prin intermediul a 4 divizii (Novapex – instalații sanitare, de incalzire si ventilație HRV, Bolman – accesorii, echipamente, scule electrice si manuale, DIY – produse pentru bricolaj, Magazine online – SculeShop si Shopinstalatii).

Despre Senior Software

Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in 5 locații din Romania (Bucuresti, Constanța, Cluj, Iasi, Timisoara), avand o echipa de peste 200 de angajați.





Source link

Article Categories:
General

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *