Campanii promoționale de succes? Descoperă Marketingul prin SMS!

September 28, 2023
65
Views


Marketingul prin SMS oferă o linie de comunicare directă către dispozitivele mobile ale clienților, unde mesajele sunt primite și citite instantaneu. Această strategie a devenit esențială pentru companiile care doresc să construiască relații semnificative cu clienții lor. În esență, marketingul prin SMS constă în expedierea de SMS-uri clasice sau SMS-uri Rich Media / Google RCS Business în masă pentru a notifica potențialii sau actualii clienți despre ofertele promoționale în curs.

SMS-urile au o rată de deschidere de 99% și doar 1% spam. În contrast, e-mailul are o rată de deschidere de 20% și 49,7% spam. Avem mereu telefonul la îndemână, astfel SMS-urile sunt citite în cel mult 3 minute de la primire, iar cele așteptate, imediat. În medie, SMS Marketingul are o rată de conversie cu 200% mai mare decât alte strategii de marketing digital, mai ales dacă SMS-urile includ linkuri scurte, brand-uite sau sunt trimise de la un senderID personalizat cu numele brandului. În plus, prețul unei campanii SMS este mic – de exemplu, 20 euro + tva pentru 500 SMS-uri, 190 euro + tva pentru 5000 de SMS-uri clasice.

Tipuri de campanii de marketing prin SMS

= Reduceri și oferte promoționale: crești vânzările prin livrarea de mesaje care să includă stimulente, cum ar fi reduceri de preț, transport gratuit, vouchere, cadouri gratuite la achiziție.

Exemplu de SMS:

Hey Ramona, ghetele Winter, cele mai calduroase si confortabile, conform recenziilor, sunt acum la pret redus cu 50%! https://ros.ms/promo/ 

= Campanii de reangajare: păstrezi brandul în prim-plan, trimițând mesaje SMS despre scăderi de preț, recomandări de produse bazate pe comportamentul anterior sau promoții exclusive pentru a reangaja clienții inactivi.

Exemplu de SMS:

Iti multumim ca esti clientul nostru de 5 ani! O prima rasplata te asteapta la urmatoarea comanda: un voucher de 50 ron. Cod la finalizare comanda: 50SMS. 

= Programe de loialitate: folosești mesajele SMS pentru a oferi puncte de loialitate ce pot fi convertite în reduceri sau invitații la evenimente.

Exemplu de SMS:

Felicitari Cristina! Ai adunat 45 puncte de loialitate! Prin urmare, beneficiezi de 45 lei reducere la urmatoarea comanda. Profita chiar acum: https://ros.ms/ 

= Campanii în desfășurare/sezoniere: Black Friday sau evenimente gen Back to School, Summer Sales sunt ideale pentru Marketingul prin SMS. Într-o lume plină de reclame, ai acces direct la atenția consumatorilor. 

Exemplu de SMS:

Reducerile de Black Friday incep chiar acum! Pana la 30% reducere la Laptopuri! Stoc limitat! Profita acum: https://ros.ms/bf2023/

= Upsell/Cross-sell: încurajezi clienții să facă achiziții suplimentare pe baza comportamentului lor anterior.  

Exemplu de SMS:

Hey Cristi, cum e noul Laptop? Arunca o privire si pe cele mai populare Imprimante Laser! Reducerile se incheie in 2 zile! https://ros.ms/

Prin SMS Marketing, mesajele tale ajung direct în mâinile clienților tăi, solicitându-le atenția în timp real. Află mai multe despre puterea acestui canal de marketing pe sendSMS.ro





Source link

Article Categories:
General

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *