Tokinomo, startup tehnologic românesc de marketing in-store obține un nou premiu global la Convrt Awards

September 28, 2023
73
Views


Tokinomo, compania românească ce a dezvoltat un display robotic brevetat care automatizează marketingul în magazinele de tip supermarket, continuă să fie recunoscută global pentru performanța sa în industria retailului. Soluția sa inovatoare, Tokinomo Shelfobot, transformă rafturile statice într-un spațiu captivant, generând un impact puternic asupra consumatorilor și creșteri spectaculoase ale vânzărilor.

Premiul Convrt reprezintă unul dintre cele mai prestigioase premii internaționale în industria retail, recunoscând excelența și inovația în aspecte precum designul magazinului, ambalajul produselor, experiențele interactive și avansurile în tehnologia retail. 

Campania “Fanta Mistério”, din Brazilia, desfășurată cu Tokinomo Shelfobot, a câștigat premiul Convrt pentru visual merchandising datorită abordării creative. Shelfobot a transformat produsele Coca Cola într-o experiență captivantă și interactivă pentru clienți, cu rezultate remarcabile în vânzări.

În cadrul campaniei, Dalben Supermercados și-a propus să interacționeze cu clienții și să promoveze produsele Coca-Cola în perioada Halloween-ului utilizând Tokinomo Shelfobot. Cu ajutorul partenerului local Tokinomo – Grupo Creative, Coca-Cola a reușit cu succes să aducă la viață produsele sale Fanta în magazine.

“Campania Halloween în parteneriat cu Coca Cola FEMSA a inclus o activare neobișnuită cu Fanta Mistério, folosind roboții de trade marketing care interacționează cu clienții pentru a promova acest produs creat pentru Halloween. Activarea mărcii a fost un succes în toate magazinele noastre, cu implicarea unui număr mare de cumpărători și a dus la o conversie totală a stocului de produse în vânzări.” spune Fernanda Dalben, Director de Marketing la Dalben Supermercados.

“Cu toate că am pornit ca un start-up românesc, pasiunea și inovația noastră au depășit granițele naționale, reușind într-un timp foarte scurt să extindem prezența Tokinomo în peste 50 de țări din întreaga lume. Această realizare demonstrează nu doar calitatea și eficacitatea soluției noastre, ci și nevoia globală de inovație și tehnologie în in-store marketing.” declară Ionuț Vlad, CEO Tokinomo.

Tokinomo a fost recunoscut cu numeroase premii în trecut precum RetailExpo Award, Golden Arrow, Creative Retail Awards, POPAI Awards, și La French Tech.

În decursul a doar 4 ani, Tokinomo a fost utilizat în 78 de țări, are parteneri activi în peste 50 de țări și a înregistrat o performanță de 520.000 de zile de campanii și 463.100.000 de activări ale robotului pentru companii precum Coca-Cola, Unilever, Procter&Gamble, Nestlé, Heineken, Henkel, și L’Oreal.





Source link

Article Categories:
General

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *